Zwaar de P in.... 😠

21 oktober 2017 - Drakensbergen, Zuid-Afrika

Tsjonge... wij gisteravond op een strategische plek gaan zitten om te eten... laat die hippo’s (City hippo’s worden ze zelfs genoemd) maar komen, dachten wij!

Nou, je raad het al, al wat er kwam maar geen hippo’s! Dus na het eten de auto gepakt en rondjes door het dorp gereden, richting water, want daar zouden we ze toch wel tegenkomen??!! Nou, NIET DUS!! En dan de verhalen en foto’s van ren Nederlands stel die bij ons in de B&B zaten... meerdere hippo’s gezien; voor, naast en achter de auto 😡. Ik had echt de pest in!!! Iedereen die we gesproken hebben (net ook weer een stel bij onze nieuwe accommodatie) heeft ze gezien!!!!! Een stel had zelfs een aanvaring met een agressieve hippo en een deuk In de auto 😂😂😂 (goed voor ze☺️).

Maar, ‘s middags tijdens de boottocht, tientallen hippo’s gezien in het water! Wat zijn ze lief en aaibaar! Foto’s volgen!

Vandaag 450 km gereden naar onze volgende plek; Drakensbergen. Prachtige omgeving met bergen! Tussendoor een stop gemaakt in Durban! Grootste bad- en surfplaats van ZA. Tevens de grootste tegenstelling tot nu toe die we gezien hebben... wat een rijkdom daar!

Morgenochtend staat er een Canopy tour op het programma. Oftewel, slingeren aan een kabel, van plateau tot plateau (langste afstand 180 meter), over de boomtoppen. Maar we gaan eerst checken of Ed het wel kan met zijn hand en of ik het wel durf 🙈. Dit horen jullie in ons volgende verslag!!

Kus van ons 💋💋

1. Rob Verheijden:
    21 oktober 2017
    Wat een contrast. Van de hippo naar t strand. Wel end rijden per dag, over knappe wegen? Morgen wordt er beroep gedaan op jullie conditie, denk ik.
    Benieuwd naar de foto's. Grts
  2. Sandra:
    21 oktober 2017
    Jammer zeg, maar gelukkig wel goed gemaakt dus en dus niet helemaal voor niets naar Zuid Afrika 😉 wat een fantastische reis maken jullie toch zeg! 💋
  3. Saskia:
    23 oktober 2017
    Dat was weer n leuk en grappig verhaal..gezellig om te lezen wat jullie allemaal beleven..en wat n mooie foto's..bedankt Mar!💋
    En ze zien er idd heel schattig en relaxed uit die hippo's 😍
  4. Ingrid:
    26 oktober 2017
    Je maakt heel wat mee zo maar wat een ervaring. Nog veel plezier 💋💋